♡.* Facebook page ♡.*




So after all this information mess about Google Reader closing down from the 1st of June, I also decided to do a Bloglovin and Facebook page for my blog
After some research and with the help of Sini, I found out that the Google Reader is different than Google Friend Connect apparentlyI'm still not 100% sure but I'm hoping for the best..
Anyway, even when it's probably not going away, I realized I want to offer other options as well for you to follow my blog and keep up with the updates

Read this article about the difference of
 Google Reader and Google Friend Connect


Kaiken tämän Google Readerin heinäkuun 1.päivän poismenon aiheuttaman sekaannuksen takia päätin tehdä sekä Bloglovinin että Facebook sivun blogilleni
Syväluotaavan tutkimuksen ja Sinin avulla sain selville, että Google Reader ja Google Friend Connect ovat ilmeisesti eri asioitaEn ole aivan 100% varma vieläkään, mutta uskallan jo pienesti toivoa parasta..
Kuitenkin tajusin tässä kaiken tiimellyksen keskellä, että haluan tarjota muitakin vaihtoehtoja seurata blogiani ja päivityksiäni kuin pelkästään tuo GFC

Tästä voitte lukea tuon artikkelin Google Readerin ja
 Google Friend Connectin eroista



 


Here you go

You can also find it on the sidebar of my blog



Here is the Bloglovin option




Thank you!

I never really thought of any of this before or adding other options to follow this blog until nowEven if the GFC will stay for now (there are rumors that it will go away at some point in the future) I want to be prepared
There are instructions on Bloglovin how to import your Google Reader blogs to BloglovinIt's quite easy and I've done it already since I don't want to lose all the blogs I read now XD

Read the article there


Kiitos!

En koskaan aikasemmin edes ajatellut tätä saati muiden seuraamisvaihtoehtojen lisäämistä ennenkuin nytVaikka GFC ei häviäisikään vielä (huhuja tästä on jo liikkeellä että se kyllä häviää joskus tulevaisuudessa) haluan varautua ajoissa
Bloglovin tarjoaa todella hyvät ohjeet Google Readerin blogien siirtämiseen Blogloviniin
Itse olen tämän jo tehnyt koska en halua hukata yhtäkään blogia jota luen nyt ja oli kyllä helppoa XD

Google Readerin blogit Blogloviniin
Lue artikkeli tuolta



11 comments:

  1. Ahah I also learnd the news yesterday >_< that's sucks !!!!!!
    It's SO annoying ! I also had to create a bloglovin account so I follow you sweetie. :)
    Xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes T___T I don't know what to do yet.. I don't know if I'll keep blogging cause it feels pointless when nobody can find me anymore..

      Delete
  2. Näitä onkin jo näkynyt blogeissa..ihmettelin aluks ja olin kauheen skeptinen, mutta itseasiassa eilen tutkin tätä tarkemmin ja kyllä se taitaa olla tuo helppo seuraamisjuttu, mikä otetaan pois. Ihan tyhmää ja luulen, että tekee melkein hallaa koko blogspotille.

    ~ Frillycakes ♥ ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin tekee hallaa koko bloggerille koska miten sitten kukaan pysyy kärryillä kenenkään uusista päivityksistä? En ymmärrä miten Blogger meinas tämän hoitaa.. Koska nehän menettää kamalasti kävijöitä ja käyttäjiä tommoisella..

      Delete
  3. I liked your page <3<3<33 I really love your style <3<3 kiss Sui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Sui ♥♥ I moved all the blogs I read to bloglovin cause I don't want to lose any of the blogs I read T___T ♥♥ Thank you so much!!

      Delete
  4. I think the Friend Connect might be safe, I hope so anyway
    It would really ruin blogger and I think many people would relocate their blogs
    maybe Livejournal will return?! haha

    SAMI★SPOON

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't know if it will be safe.. T____T I just don't know how blogger will rise from this if it indeed closes the GFC..

      Delete
  5. Mitteen en tajua teknisesti Googlen tai Blogspotin jutuista enkä itse blogita missään, mutta kunhan saan silti seurailla blogiasi edelleen ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana ♥♥♥ Juu tottakai saat, ihanaa jos tykkäät!! Yritän nyt keksiä mahdollisimman paljon uusia keinoja seurata tätä blogia että varmasti löytyy jokaiselle se oma helppo vaihtoehto (^uuu^) ♥♥♥

      Delete
  6. Mä aluks luulin että se sulkeminen olis jonkun trollerin tekosia mut nyt kaikki kertoo siitä joten kai se sittwn tapahtuu :( ärsyttävää T^T
    Kiitos muuten että seuraat mun blogia bloglovinissa! Melkeen hätkähdin viikolla kun huomasin sut seuraajissa haha :D seuraan suo kanssa tietenkin! ^^

    ReplyDelete

Thank you ♥ I appreciate every comment!