♡。.:*:・' Quick post ♡。.:*:・'

Sain tämän Tiinalta ♡ ♡ ♡ Kiitos paljon T____T ! Luv ya ~ ヾ(^∇^)

"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat." 



Milloin aloitit blogisi?
- Aloitin viime syyskuun lopussa - lokakuun alussa. Eli noin 5 kuukautta sitten 10/2010 ( ゚▽゚)/


Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

- Se käsittelee mun omia juttuja ja mistä oon kiinnostunut. Liibalaabaa. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin aika pinnallistahan tää on.. Ostoksia ja hankintoja tulee esiteltyä. 



Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?

- Tää on kyllä vaikee.. No, kerron elämästäni ja tykkäämisistäni ja kukaan muu ei voi elää mun elämää kun minä? 



Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

- No olin jo pitkään halunnu, koska muillakin on koska en päässy Työväenopiston joogaan ja halusin jonkun uuden harrastuksen! ( ゚▽゚)/ Sitten muutaman rakkaan ystävän ♡ kannustuksesta aloitin blogin pitämisen! 



Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

- Haluaisin päivittää useammin ja enemmän, ongelmana on vaan kun käyn töissä ja koulussa niin aika ei aina kaikkeen riitä ( ̄へ ̄) Haluan ja aion kertoa myös enemmän mistä itse inspiroidun!

Palkinnon jaan:




 Alinan 


No comments:

Post a Comment

Thank you ♥ I appreciate every comment!